tovan

Lovet har redan hunnit blivit trist. Alla är borta utom jag,
men dom var ju hemma i helgen när jag var borta. Men
då hade dom ju iallafall varandra. Jag är verkligen ensam,
helt jävla ensam. Det blev ingen badning idag iaf;)
Alex bestämde sig för att hon var för trött och att vi ska bada
någon annan dag. suck... hon är hopplös den jävla ungen!

Men på onsdag kväll äre träning, fredag kväll äre träning och
på lördag morgon är de träning och efter den träningen så är
de även elitlagsmöte. gaby ringde idag berättade allt de här.
haha det känns som en jobbig vecka.
ska försöka hinna umgås med sofia, o sen ska vi ju ha en guitarhero kväll
med, med lite folk. här hemma till o med, ut med familjen! sucksucksuck

snart flyttar kalle ut till lillstugan, kvar inne i huset med mina
jobbiga föräldrar blir jag. sucksucksuck.

Idag är det en ovanligt seg dag känner jag. Jag ska nog hälsa på farfar lite senare, tycker han borde behöva ha lite uppmuntrande sällskap idag. Mig tillexempel. Sen ska jag baka kladdkaka igen och läsa i min bok. Och ska nog kolla på en film med, typ Old School.
VARFÖR ÄR INTE SABINA HEMMA FÖR? hon o jag brukar jämt kolla på film. men nu får jag göra de helt själv istället. det är sånna här gånger man verkligen märker hur ensam o utanför man är. stackars mej

pu
ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0