tovan

Dagens låt: if i could turn back time- cher & starcrazy-suede 
Dagens dusch: på iggesundsbadhus faktiskt;;
Dagens frisyr: ganska hemsk :)
Dagens klädsel: stoooor grå tröja, tights, jacka, halsduk, bikini :)
Dagens händelse: umgicks med alexxxx
Dagens planer: sova nudå. annars var de väll umgås o chilla typ
Dagens vill ha: fler roliga sociala grannar
Dagens saknad: en person typ...
Dagens drog: ipoden trorja
Dagens tråkigaste: att jag insett hur ensam jag är
Dagens måste:  ingenting :D 
Dagens dricka: min trocadero
Dagens köp: trocadero, naturgodis, badtid, tandkräm, bussbiljett
Dagens mat: fläskfilégrejer, kycklingwok, mackor
Dagens mående: inte alls nåt bra mående. skit har de varit

eftersom sofia är dum så ska hon in till stan imorron
och hon vill inte kolla på film med mig imorron heller.
Är det ingens om vill det eller??? jag är typ helt ensam.
sur är jag, arg och så less.
jag ska ge upp det här
alltttttt allt allt.
imorron är det iaf träning, det enda bra jag gör på lovet
är att träna och va med alex. sen annars är det helt enkelt
ett jävla skitlov. värdelösa skit. inte blir det nåt kul på halloween heller.
vad är de här?
somsagt
vi skiter i allt
ja de gör vi



bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0