tovan

GYP var riktigt glad idag så ovanligt. haha
aja, träningen var jobbig och krävande och verkligen inte vad jag behövde haha
det var så svårt och jobbigt att till och med emma och sara höll med mig en gång
Och dessutom var vi åtta stycken som tränade! man var i vägen överallt haha
typ tre ponnysar och fem storhästar, svettig var pelleplutt med.

det här lovet känns inte som ett lov,
jag tränade fre,lör och sen nu tränar
jag ons, ska löshoppa på tors och träna fre lör.
alltså jag hinner ingenting annat!
inte är sabina hemma heller.
det här suger

jag behöver en till som sabina,som bor nära liksom
dessutom är min mobil utan pengar och batteri.
laddaren är hos farmor. orka åka dit o hämta den! :/

aja pusssshejsh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0