tovan

det är lätt att konstatera att onsdagar är sämst
åh vad sämst dom är.
hela dagen har varit hemsk

träningen var rätt så jävla hemsk (katastrofal)
emelie o jag ska hata onsdagar tillsammans.

dessutom har jag fått höra att jag har taskig humor,
den är dum och förolämpar folk
ÄR INTE DET VAD HUMOR GÅR UT PÅ?
vad har jag missat på den biten ? jag trodde min humor var grym.

jag är hungrig nu efter träningen men de finns ingen mat
ska man svälta ihjäl ellerRRRRRRRR?

det enda roliga idag kan man säga var emmas o cillas kommentarer (+emelie<3)
emma stod o va helt förvånad över att mitt hår var så slitet pga att de alltid är uppsatt,
så stod o hon klaga över hur knasig jag var. o jag försvara mej o sa
att jag älskade uppsatt o hatade utsläppt. då kommer cilla in, mitt från
ingenstans o säger att jag ska gå en flätkurs så jag kan fläta.
(de va mycke roligare när de hände, alltså inte när man läser de haha)


DRA ÅT HELVETE
/pussssssstove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0