tovan

det verkar som om jag är den enda som inte lever i den här världen liksom
jag kliver upp på morgonen,
äter frukost osv
går till skolan
väntar på bussen
sitter hemma framför datorn alltför trött för o göra nånting annat
sen när jag känner att ryggen gör ont hämtar jag kakor
sen sätter jag mig vid tvn.
sen sover jag

alltså,idag hade jag tänkt vara med sabina för omväxlingsskull
men nu svarar hon inte när jag ringer och inte på mina sms
så nu ska jag storstäda mitt rum och sova
det behövs, så de får bli idag när sabina sviker
FAST JAG GAV HENNE OBOY IDAG DUMMAUNGEEEEE!!!!!!!!!!!!

skolan idag var helt jävla bra. fast vi gick från 8.10 - 15.55
jag stod i cafeterian med sofia o sociala med folk några lektioner idag
och sen så har jag bara varit seriös på engelskan,om ens det
för min skuggteater var bäst. "ALEX NU HAR DEN EN TUNGA!"

idrotten var jag grymmm,demå jag säga. för de händer inte ofta!
så jag är stoltttttt hahahhahaha

nu ska jag göra det tråkigaste man kan göra, städa.
pga sabina. känn dej hatad

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0