tovan

jag vaknade nyss bara för att jag var så hungrig.
eftersom jag åt chips igår så är jag skithungrig på
morgonen:P det är så jobbigt! och inte borstade jag tänderna heller.
blä det ångrar jag nu hahaha

jag har tappat bort min mobilladdare!!!!! inte bra.
för jag har inge batteri alls på mobilen! uscha
ska bli svårt att klara sig utan den nu alltså.

igår stod ju anna o jag i cafeterian och osten
var i frysen och då gick den ju inte att använda
när vi tog ut den, så då värmde vi den i mikron
och den smälte! konstigt va? ;) haha

idag ska jag städa, rida,hälsa på farmor och sen
ikväll kanske vara med anna o lira lite guitar hero ;D
jag är helt besatt av det!!!!!!!!! WOOHO =D


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0