tovan är snabbast

jag klev upp halv sju
och satte mej vid datorn sen
gick jag ut till stallet o släppte ut hästarna,
mockade osv. bara en box kvar av tre nu när jag
kommer hem vid halvfem ikväll! wow
sen så duscha jag snabbt
sen så gjorde jag mej iordning
och nu äter jag frukost.

DET KAN MAN KALLA SNABBT!
jag har fått lite turbo
jag är lite bra
jag ska bli lite seriös med hästarnaa (mammas order)
jag ska kämpa för o få ner pelle på tygeln (gabys mammas mina emelies order)
ja där serni,jag ska försöka bli lite bra nån gång jag å! :D

pUS
nu drar jag till skolaaaaan ser fram emot en lång dag
8.10 till 15.40
kommer hem runt kvart tjugiöver fyra.
det är skandalllllllllll ! :O :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0