tovan godmorgonnnnnn :)

godmorgon, ni anar inte hur trött jag äääääär!! :O
det är nog för att jag sov så jävla länge imorse, enda till halv nio!
jag som skulle börja ett nytt,bra liv.
men jag får fixa de på nåt sätt. jag mår inte så bra just nu får
man skylla på, och de är därför de inte går att ändra på mitt liv...


justde, jag kanske slipper att följa med till bollnäs IDAG IAF.
ska ju bara dit fre,lör. och var ju där igår.
och njurunda varde förra helgen.
nej,jag ödslar inte tid på de häär. nejnejnej
 jag som skulle sluta vasådär typ som en anhängare
till hästen. nu vart de pinsamt.
och jobbigt.
men de var kul igår fast de var jobbigt...  men träffar ju även emma
på fredag och lördag :D m en vi missar idol, tyvärrr :(:(:(

ääääh skitsamma, kl 11.50 ååker jag till enångercity (HEHE).
Då ska jag umgås med anna, sofia & albin. har hört att
nån har bakat cheesecake??????? hoho? hehehihi

nu: städa rummet
sen: umgås med sötisarna hehe

aja,pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0