tovan haha

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.641950
alltså hahah så jävla störtskön han är. hahah kan inte sluta skratta !
dessutom  känner jag mig NÅGOT prickad, på de här "
de är en massa småtjejer som kommer tycka att jag är så söt och då kommer dom kolla" .  haha jävligt prickad !!!! pinsamt.


heeeja agnes, hon är på badminton. hurtig hon alltså ;D
själv har jag bara mockat, longerat och pratat i telefon idag.
efter skolan alltså. prata med syon idag. BLÄÄÄ hatar de här
med o planera mitt liv o skit. uschusch USCH

som jag sa på tyskan idag "vad är meningen med livet?"
man går i skolan, man går gymnasiet,
man utbildar sig, man jobbar, man dör.
ursäkta? vart är det roliga i livet nånstans?

men nu ska jag ta och kolla på gossip girl!!!! : D
och sen ska jag nog kanske ta tag i NOn, behövs ju liksom.
sen kanske jag ska kolla på film igen, sen sova.

för nu pratar jag med sofia, och har nackspärr. och bläÄÄäÄ!
ppusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0