tovan hjärta agnes

det finns så få människor som är så förstående som just agnes.
hon fattar egentligen säkert inte ens hälften jag snackar om nu
men ändå så stöttar hon o försöker.
fatta vad bra världen skulle bli av o bara ha agnixar runt sig.
grymtttttt

dessutom har jag fyra favoritlåtar just nu
1. when you were young ,the killers
2. you're pretty good looking for a girl ,med nån
3. girls hjust wanna have fun,miley cyrus
4. This Is Me, demi lovato och joe jonas absolut bäst. så jävla värt o lyssna på den.
den säger verkligen allt. texten är bäst. lika bra att ta åt sig

jag har egentligen ingenting att klaga på i mitt liv.
verkligen inte, men eftersom vissa bara inte kan
låta mig vara. och det är personer som man
trodde man kunde lita på, jag orkar inte mer.
det är så jävla över.
ett år kvar

nu är inte min prao lika självklar längre.
wtf,jag som var så glad över att den var löst.
men helvete heller, den var inte klar på långa vägar.
får se hur det urartar sej :D kan icke bli värre iaf.

pus iGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0