tovan IGEN HAhaha

jag är en datanörd.
en fet sån också inom ett par månader(veckor)
så nu ska jag städa, för att för en gång förlängesen läste
jag på ett mjökpaket att om barnen städar sitt rum,
i en halvtimme ungefär så har dom fått daglig
rekommenderad motion. och jag har ju reda rört mej,
så de kan hjälpa att städa en halvtimme om dagen. PERFEKT! :D

justde,
 i want to break free med queen. klockrent bra
thrills in the night med kiss, ahhhhhhhhhjadör.

justde,städa var de
sen vid 21.00 blir de csi. dock med vatten o bröd (nyttigt)
jag kanske hinner läsa mellan allt också!!!!!
för boken jag läser nu, star av pamela anderson, är grymt bra.
jag blir rörd när jag läser den. så den rekommenderas ! :D

pusIGEN
auf widersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0