tovan IGEN

sajude. mitt liv är dator+tv+godis+kakor.
jag går under.

fick sms nyss av sabina "OJ har du smsa , har inte sett det "
en fråga . EN FRÅGA. hur kan man missa fem sms och tre samtal?
bara en enkel fråga. till och med när man VÄNTAR SIG ATT JAG SKA
ringa, då missar hon allting ändå. det är nånting lurt.

nu fick jag ett till sms
"fast vad ska du göra sen "
men sur som jag är så svarar jag städa och svaret blev
jag ska vara barn vakt.
vad finns det för dolt i den meningen? JO, KOM HIT!
men jag ska städa.
jag är långsint jag vet. men nu är jag irriterad.
så här blir de jämt med henne.
och de är nåt som jag kan bli jävligt irriterad på

så nu ska jag ta tag i mitt liv och göra nånting bra idag
eftersom att allting annat omkring mig bara rasar mer o mer.
det är läskigt. det är som om att allting bara rasar.
snart står jag själv bland ruinerna av mitt eget liv, scarryy
men nu vet jag vad det uttrycket betyder. vilken tur då, nooooot
pus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0