tovannnn är bäst joviveT :D

alltså jag är typ helt besatt av musik!!!!
de är så hemskt :O men kul ändå på nå sätt

min ipod är borta!!!!!! det är så hemskt. jag döööravlider blabla.

nånting som tröstar mej är att jag iaf gjorde ett klipp idag;)
chipsen kostadebara 5kr påsen på kiosken idag :D :D:D
men dom var jut yp sju dagar gamla, men jag köpte tre påsar
och nu är dom slut. alltså seriöst
jag måste byta matvanor, då kanske dom där jävla finnarna
oxå försvinner. vi får se, från o med efter lovet blir de
nyttig mat och promenader varje dag ;) (varannan dag)
så de kanske blir bra!!! :D rik lär jag ju bli.

dessutom har linus och jag bokat biljetter till hsm3 nu
så på torsdag ska vi på bio och se den, snacka om grymmmmmmmmmmt :)
jag kommer grina. känner de på meeeeehj

pus.
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0