tröttttttove

jag är tröttast i universum
så känner jag nu
men lycklig blev jag när jag kom hem och såg att one
tree hill avsnitten var nedladdade LYCKAAAAA
ska nörda de ikväll nu

först ska jag duscha å koka korv
sen så

idag efter jag åkte hem från sofia
var jag till iggesund en snabbis,
hos tuva o rasmus pappao kolla på bäbisen,
finns ej några ord för de.

sen träffa ja mormor<3333 och du köpte jag tuggummin.
för jag hade icke borstat tänderna ;)

sen åkte jag hem, kolla på gossip girl, lyssna på musik osv.
sov, bråka med pappa och kollade på webtvn från sm.
hejdudandes va jag blev sugen på o bli ruskigt
jävla bra på ridning så jag kan va med där;) hahah önskedröm

efter dom sköna timmarna åkte jag o mor in till
tunalid med pelle och madicken. för anki skulle
provrida madicken och då tog jag med pelle så
jag kunde "trimma" han i ridhuset. allt gick bara bra.
hoppas dom vill ha madicken nuråååå! jajaj hoppas.
för dom verkar bra, men då brukar folk inte villa ha
hästen bara för att man gillarom. nejjjjjjj världen är trist.


men nu ska jag duscha,äta o  sen blire oth <3 (och johanpalmklipp)
hihih

/tovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0