ttovan SÄMSTA DAGEN PÅ LÄNGE

sämsta dagen på länge det här.
grinade som fan när jag kom till skolan
så jag o anna tog vår första skolk ;)
skolkade från metorstid o livsviktigt .

aja skolan va sämst.
men sen kom ja hem,
MADICKEN ÄR SÅLD :D hon åker på söndag :)
hoppas hon är så duktig som hon alltid är
med anki oxå :D de vore perfa.

pelle  hitta dom inget fel på , så han ska tillbaka igen
för att undersökas igen. bara för å va säker på att
de inte är nåt liksom, men är de nåt, då missar
jag elitserien,träningar o tävlingar en bra bit
in på nästa år. jag dör,det är mitt slut på livet de här.

OCH om jag får flytta fram min prao en vecka,
då får jag praoa på veterinärkliniken. skulle va perfa de ju !

och jag har fått värsta stora bollen på kinden.
värsta fult,pinsamt,äckligt o ont.
bläÄÄ .

har iaf hört att de vankas mys i helgen :D
hoppppas de blir som planerat :D puss/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0