vädret suger.

fyfan, regn regn regn
bläää! man kan inte göra nånting och man blir bara så trött.
Fast de är lite mysigt att lyssna på ;)
Jag är en osocial människa, men jag orkar inte umgås på
vardagar efter skolan. För man umgås ju i skolan, hihih.

Men jag saknar julia & sitter och funderar på när jag kan vara med henne,
för hon kan oftast . Men nån gång blir de hoppas jag. hihih.
Tror jag ska sova nu tills idol börjar,
1 timme och typ 15 minuter blir de:
Kommer va sjukt trött när jag vaknar ,men piggnar nog på mig
& kanske kan vara vaken lite längre idag.
Aja godniight en stund.

/ag


Kommentarer
Postat av: Amanda

ingen som jag vet iaf :P

Men bara så att man vet liksom så får man inte ta ;)

hihi

2008-10-01 @ 23:55:05
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0