vi lever

ja vi lever. oroa er inte (det gör ni, jag vet det).

idag gick jag (tovan) i skolan från 8.10 till 15.55. och
herreminje vad snabbt dagen gick. aldrig varit med
om en bättre tisdag sen skolan började. catrin skjutsade
hem mig efter skolan, gulligt. sen så åkte jag hem ,
sov, lyssna på musik (fått värsta musiknojan nu), fikade osv.

sen kom mormor vid kvart över fem, så jag prata med henne lite,
fick en cola ochsåvidare. hon åkte hem och jag gick ut o red bea,
som förövrigt ska besiktas på torsdag. (HOPPAS DE GÅR BRA).
och sen red jag ut pelle med sabina. i mörkret utan reflex o lampa.
måste leta fram grejerna.

när jag hade ridit så hade min söta pappa mockat och fyllt mat,
så jag gick in. pappa, kalle och jag laddade upp inför att storstäda huset
genom att dela på en tvåliterscola (MINMINMIN COLA). så nu
är vi klara som fan med de, och mamma är snart hemma från jobbet.
grymttt asåå,hur gulilg hennes familj är! :D

nu är farmor här, så pusssss
nu ska vi fika :DD
(och jag ska fortsätta leta musik pga min musiknoja,
fethjärta på min ipod alltså. den är grymmast o sötast
och min absolut bästa vän. i vått o torrt!.)

Kommentarer
Postat av: Eimi

Rider du Tove? Det visste inte jag! :)

2008-10-14 @ 22:31:08
URL: http://eimisnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0