(ett år ) + fyra månader.

Om prick 4 månader fyller jag år.
Det betyder att det är 1 år och 4 månader kvar tills jag blir 18.
Det känns långt, men det går nog snabbt.

Skolan idag var rolig, det var mycket fniss,
men det var en lång dag. Jobbade faktiskt ganska bra ¨på dom flesta lektionerna
t.o.m matten.

F.ö. så har dagen varit chill, och nu är jag så hemskt trött så det är inte sant.
Om en stund ska jag ta och sova ett tag tror jag, sen blir det chill och tyvärr lite plugg ikväll m.m.
Imorn är jag ledig från skolan, så jävla skönt.
Fast ska ju åka bil i ca 3 timmar, men det går bra.
See you later alligators

Vi har lärt oss om förkortningar idag o.d.
HAHA
/ a to the g to the n to the e to the s

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Nu är vi minsann kung på förkortningar.

2009-04-02 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0