Födelsedagar.

Måste väl börja med att säga Grattis till Anna, Maggan & Elin.
Så,   GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ALLIHOPA!


Sov över imorse, alltså försov mig,
Vaknade 08.03 av att mobilen vibrerade, såklart var den störd som vanligt och
det var helt vitt på skärmen. Sen såg jag klockan!
Var bara att ta 9.10 bussen in till stan, även fast jag började 12,05.
"Gick" 4000 steg med Frida & Sofia ( för vi inte var med på idrotten)
sen hade vi engelska & nk.

Chill men seg dag.
Kom hem, och plockade ihop lite på rummet medan jag pratade med Maggis i telefonen,
allt blir ju roligare när man pratar och städar samtidigt.
Men är långt ifrån klar, men whatever ;)

nu ska jag antingen städa klart, ut på prommis, cykeltur eller kolla på en film,
överväger vilket alternatvi som låter bäst, men tror jag ska ta cykeltur!

hejdå, amigoS ;D
a


Kommentarer
Postat av: anna

tacktacktack!

2009-04-22 @ 20:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0