hassela & emma-lee

På långfredagen så drog vi till stugan, mamma johanna ida och jag. Där så grillade vi och åt med ove, laila och fredrik. Sen så drog vi iväg på fyrhjulingen och så kollade vi på en film, unbreakable som faktiskt var asbra. När dom tre hade åkt hem runt åtta så gick vi över till Mats och Madde och kollade på Så ska det låta. Efter de så spelade vi buzz och ida o jag var sämst. Förlorade alla omgångar.

På lördagen så var jag som vanligt uppe med tuppen så jag borstade tänder oså innan jag väckte dom andra, sen så åt vi en lång frukost o sen åkte vi till Hassela. Hassela va kiiiiiiiing, jag är grym på att åka slalom iaf. När vi kom hem igårkväll så såg jag att jag va utan sko. Jag har tappat bort/glömt en sko i Hassela. EN SKO? om de hade varit båda då.

Inte nog med de så tog de en hel fucking timme att få bort all lera från min skitjobbigahäst. Den hade tagit av sig täcket och rullat sig på båda sidorna i en lerpöl. jag var inte glad.


om   mindre än en vecka är de elitomgång två!!!!!!! wooho.

och johan palms nya/första singel är braaaa
"I'm lost in emma-lee" .... :D:D osvosv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0