hEeeeeeej

Idag knäppte vi kort till skämtkatalogen. Usch vilken jobbig fotograf vi hade, han förstod inte att de va assvårt att springa, hoppa och klättra. idiot!

Såg att jag var med i HT idag också, jävlar anammavad hemskt de är o va mig. förstår inte ens att folk tar mig på allvar emellanåt. jag såg ju bilden och jag insåg hur dumma svar jag hade svarat. typiskt, här har man en chans att låta bra så låter man som en bitchig mes.

Ska plugga strax, typ skriva klart NOn och skriva klart tyskan samt göra en hel del sofrågor som jag ligger enormt mycket efter med. Vi har redan börjat på ett nytt kapitel och jag har inte gjort halva de andra, samma med svenskan. SHIIIIIiiiiiit. så här mycket har jag aldrig legat efter, seriöst!

Dessutom misslyckades vår skolk idag. Jag tyckte de skulle va väldigt skönt att komma hem en timme tidigare, men de gick inte så bra för precis innan bussen kom så kom lucy och ropade tillbaka oss. också typiskt. Vi gick glatt in tillbaka på lektionen och slutade fyra. WIHO. hatar solektioner, hatar tisdagar. annars va den här tisdagen rätt chill, med film oså ba. en ashemsk film, flyga drake!!!!!! så jävla sorglig.

/tovan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0