I'm lost and I need to be found

längesen vi skrev nåt här, nån av oss. haha. Men jag har haft fullt upp, men bara för Albins skull så blir det ett inlägg. JÄVLAR VA SNÄLL JAG ÄR!!!!!!!!!!!!! ellerhur albin?!?

Skolan idag var astråkig, jag fick ganska mycket klagomål idag, och det har gjort att jag tänkte ta o plugga lite senare. Eller jag ska plugga mycket, men om ett tag. Har typ huuuuuuuuuur mycke som helst att ta  ikapp, heja mig!

Men efter skolan så drog fia o jag till anna och åt tårta. Mumsigt om inte annat :D:D:D sen så gick vi till albin en sväng och sen så  när jag gick till bussen glömde jag min väska hos han! hahah. dum jag e.

Aja... VI VANN MED ELITLAGET!!!!!! :D:D. vi var så jävla grymma. Nu leder vi eliten och nu vill vi tagga till sista omgången som jag hoppas kommer gå aaaasbra.

OCHOCH sa jag att vi ledde eliten? hehehh. bara för de ringde HT mig och frågade massa knasiga grejer. dum som jag är, så svarar jag ... AHAaha aha aha aha. tix kallas de.

imorrn är de skämtkatalogen, känner mig redan hatad och död.

PUSSss


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa, du är SÅ snäll ;P

jag frestas av dig med ;);)



tar med väskan i morgon, om jag orkar :)

2009-04-20 @ 19:41:27
Postat av: tove

albin, stick! de va inte jag som kommenterade de där idiot!!!!!! :D

2009-04-20 @ 19:53:16
Postat av: AnNa

ni är döda, :P

2009-04-20 @ 22:01:41
URL: http://anajohansson.blogg.se/
Postat av: Albin

hahaha, jag vet tove att det inte var du!!



ville bara driva lite med dig ;)

2009-04-20 @ 22:26:23
Postat av: Albin

hahaha, jagvet att det inte var du som skrev det!!

ville bara driva med dig ;)

2009-04-20 @ 22:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0