ingen sol

så jävla ovärd skoldag.... fick ingenting gjort eftersom jag var så trött och trög.

Igår var anna, sofia, jag och linus in till stan o kollade på fylking o robban. Skönt att man har fritidskort så man slipper betala buss alltså!! :)

idag efter skolan åkte sofia och jag in till stan, köpte två linnen till henne, sen direeekt hem och städa rummet eftersom bossen här hemma inte är på sitt bästa humör nu för tiden. Snart ska vi ut och rida, bossen och jag. Efter de ska jag kolla på Hannah Montana the movie!!!!!!! (ja, JAG HAR VARIT OLAGLIG, jag har laddat ner EN FILM. jag får väll jobba arslet av mig om jag blir anmäld....)


har även fått bilder av sara från helgen :) Hon tajmade bilderna perfa, så de blev bra bilder på joppeplutten.
/olagliga t

Kommentarer
Postat av: Anonym

MOG1!

2009-04-29 @ 12:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0