jag ska slåss i dina kvarter

nu är de ungefär fyra timmar kvar tills våårt lan är klart. eller ja, de kan bvara läängre, men de ska hålla på tills klockan sex imorrnbitti. fyra timmar. wEEEEHOooooOOOO jag älskar roller coaster mest. hahah.

just nu sitter ida o jag  o lyssnar på grejttt music alltså, sofia drar mig i håret och jesper sitter o ger mig komplimanger på msn. snacka om nöjdtjej.se hahah.

okej, jag ska erkänna jag är trött. och om tolv timmar ska jag åka till bollnäs på träning, smått seriös jag känner mig. haha naaaaaaat.

om tolv minuter så ska sofia o jag tävla mot varandra. jag räknar ner tiden till min vinst, ohhhyeah :D .


pösssshej
/tova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0