Just friends.

SHiiiiiiiiiit, imorn åker vi!

Har inte haft sån lust att uppdatera, har inte gjort så mycket utom att umgås.
Sen att internet stängs av varannan kvart hjälper ju inte heller,
även oftare än varannan kvart, typ HELA TIDEN.

Imorn åker vi iaf till Blekinge!
Har jag packat? - NEJ!
De är såna här gånger man märker hur mycket kläder och sånt man har.,
Har fulla sängen med kläder och även på golvet, men vet inte riktigt vad jag ska ta med.
Vilka problem man har, en kille skulle bara behövt tagit med sig 2 par jeans, 2 tshirts och 2 koftor typ.
Men det löser sig säkert,
men jag måste ju även ha halsdukar som matchar till allt.
Hahaaaa.

Var på stan med Frida idag! Vi myste mest omkring och chillade bara.
Jag köpte en ed hardy sjal på Olika, som tyvärr ska lägga ner. 
Den var iaf röd med döskallar och skitsnygg!

Näe, dags att fundera lite på packningen kanske.,
Iaf börja bestämma vilka kläder jag ska ha..

aja,
TJA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0