lååångfredag.

Den här fredagen har verkligen varit lång.
Tiden har gått skitsakta, och gör det än.

Vaknade iaf kring 12 halv 1 nånting.
Fikade ute, sen rökte jag Pandan + Mami vattenpipa i växthuset,
chill somfan. Bra start på dagen, haha.
Satt vid datan lite, sen övningskörde jag till Njutis och lite andra ställen.

Hem, chillade lite.
Sen fixade jag och Pappa moppen.
Sen tog vi en tur, haha.
Efter de kolllade vi lite på våran grannes skitgulliga hundvalp.
Sen gick vi med hunden.
Har även hunnit med att spela alfapet med Niklas och Amanda.

Min dag ganska detaljerat sådär, haha.
Nu väntar jag bara på att jag ska bli riktigt trött så jag kan sova.

Godnatttt.
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0