mammas tumme gick av

eftersom vår kääära unghäst lorenza har ryckt av mammas tumme så ska jag mocka idag. OJSAN VA SA NI NU?. tove ska mocka? tove ska smörja grejerna? tove ska göra nåt bra idag!  


Efter jag har slavat i stallet så ska jag o sabban ut o gå, sen ska jag städa mitt vidrigt smutsiga rum (de ligger dammtusssar på golvet, de är så vidrigt så tillomed jag blir äcklad av de) och sen ska vi se på film.

Och nej, tummen sitter faktiskt kvar på handen, den är bara bruten eller nåt. tror jag. Den är iallafall svullen och blå. stackars tant, stackars mig. vi båda två lider av de här.



jag har varit vaken sedan kl. 6, och inte gjort nånting. jag har suttit o filosoferat mest. men nu ska jag borsta tänderna, gjorde tyvärr inte de igårkväll och nu mår jag dåligt över det med, ja känner varför ingen vill prata med mig i de här huset nu. då är de nog ganska illa.

/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0