onsdag.

Fan, hade nyss skrivit ett jättelång inlägg, så råkade jag komma åt nånting
på den här jävla datan, så ALLT försvann.
Menmen, jag skriver om jag.. ;D

Är lite piggare idag,
har orkat duschat och har även ätit frukost.
Nyser som fan och snorar som aldrig förr, men så brukar det ju vara i slutet av förkylningar.
Så jag hoppas att den här skiten tänker ge sig och att jag ska få bli frisk tills imorn.
Det lutar mot att jag kommer till skolan imorn, och jag hoppas att det går, för jag vill dit.
Saknar folkisarna och det är så tråkigt att vara hemma.

Har inte haft nån feber idag heller, men blir fortfarande yr och så när jag är uppe och går.
Så det blir mest vilning för mig.
Amanda och jag satt ute på altanen förr idag.
Jättefint väder är det, hon solade i bikini och jag satt i skuggan med långärmad och en filt.
Orätttvist, ja!

Nu ska jag vila vidare, haha.
Är sjukt sugen på typ godis... men de äter jag ju inte.
Men bullar, muffins osv skulle inte sitta fel. :D

Hejdå.
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0