r to the astlös.

Jag är så jävla rastlös.

Vaknade idag kring 13,
Fikade sen drog Julia hem, ich kring 14 drog jag + Pandan in till stan,
Pantade burkar och så, sen på vägen hem stannade vi till och gick upp för slaggberget,
haha. Det var chill, och jobbigt!

Klockan är snart 6, jag har ingen aning om vad som händer ikväll.
Och som vanligt är jag astrött, så tror det blir en liten vila nu snart, sen
mat och mopppppe eller nå.

2 dagar kvar tills vi drar till Blekinge,
tror de blir skitkul!
Skönt att man gör nånting på lovet iaf :]

/a

Logiskt:  Är de nånting jag vill berätta, så gör jag det.
Annars gör jag det inte, så fråga inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar!

2009-04-14 @ 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0