regler är till för att följas

de borde verkligen alla tänka på, inget fusk. bara ett litet råd ;)

haha äsch , sitter i bilen på väg hem från umeå nu... helgen har varit bra med fina rundor på båda hästarna, dock en aning för många bommar ner! jag och mina jävla händer, dumma händer.  i fredags var de dock lite katastrof för då fick jag åka in på sjukhuset och med mig tillbaks till tävlingen fick jag en herrans massa tabletter. De fick mig iallafall på bättre humör eftersom mina feta kramper försvann.

OCH det var även första omgången av elitserien i helgen. Jag trodde verkligen på bollnäs och gävle, etta tvåa. hahah så fel man kan ha!! Men de var ett himla rabalder om jag skulle va med pga min himla mage, men de gick. Så fick jag ett jävla hemskt pet. Stina fick ett tidsfel och gaby och cilla nollade. aja, vi kom trea så vi ligger ju inte hemskt till iaf. än finns chansen :D

jaja, snart är vi vid höga kusten bron. vi närmar oss hemåt sakta men säkert och jag borde verkligen plugga. meeeeen ska göra de när datorn dör. HIHIIIIHIhi. jag vill stanna på donken, mamma vill inte de. jag får väll va hungrig då, för jag vill inte ha pizza...........  jag vill ha en fet härlig bigmac!!!!!!!


oléeeeééoleeeeéééé  ;)

peeacee. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0