roligaste träningen iallafall

vi somnade hos sofia runt sju imorse, vaknade runt halv elva. UTSÖVDA, JAOOO.  sura på varandra ett tag innan vi åt frukost. sen drog sabina o jag hem. Momor kom hit och de va trevligt att träffa henne, jävlaranamma vad brun hon blev i spanien. Sen åkte pappsen och jag till bollnäs på lagträning typ. De var gaby, daniel, jag och stina. De var en något udda träning men så jäkla kul, borde fortsätta med sånna ;) Även att min fittiga häst hade psyk idag, ställde sig o gjorde saker han aldrig gjort förut. Idiot, fattar du inte att jag blir orolig? allt jag kräver är att du går på tygeln hästjävel!!!11 :D:D



vi verkar tycka nåt är väääääääldigt kul? om maja bara kan ta fingrarna ur arslet nån gång och skicka bilder sen i torsdags så skulle jag va glad. men hon är som hon är, hopplös.


time to sleep maybe. jag är trött och imorrn kommer christine oså.


Kommentarer
Postat av: Elin Lindqvist

Jomen, tack för den bilden -.-

2009-04-17 @ 00:07:48
URL: http://eliinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0