seg dag


Idag är en sån där seg dag och det är även min sista lovdag. Ska sitta här hela dagen nästan, men dock ska jag ju kliva upp om ungefär tretton timmar och göra iordning för tävling, för om fjorton timmar åker vi till Gävle och tävlar.  Imorrn är de en 120 och på lördag då jävlar är de lag!!!!!! !!! ! ! !!!!!!! !!! !!!!111111.  om de går bra i helgen kanske de blir 130 debut i högbo om jag är riktigt, riktigt snäll mot bossarna  :)

vi får gäster i helgen med. trävligt.
men nu ska jag ut o packa.

FÖRRESTEN SÅ VA DE SNÖ IMORSE. SNÖÖÖÖÖÖSNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ NUUUUUU?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????? DE ÄR FAN APRIL!!!!!!!!???? inte snö.

en bild, som utlovat;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0