stöööört.

Jag är vaken, jag är klar,
jag är vid datan kl 08:37 på morgonen
.
Stört allting.

Hade lite resfeber igår, haha.
Somnade kring halv 3, och vaknade 7 idag.
Men bra att vara trött till tågresorna,
ska åka 4 olika tåg, så sen kommer vi vara grym på tågbyten!
Hoppas vi kommer fram iaf!

Även att min mobil är helt störd.
Just nu är den bara svart på skärmen somvanligt.
De gåt inte att starta om den eller nånting, bara svart.
De är såna här gånger man älskar sin mobil!
( de är inte första gången den är såhär)
Menmen, den fixar sig.

Förresten känns det jävligt chill att vakna tilll snö ändå,
då vet man att man drar ifrån den, till solen (förhoppningsvis)
och sen att den kanske är borta igen när man kommer hem är ju bäst! :D

aja, gooooodbyye .

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0