Swiiiingiiis´.

Fin du gjort bloggen Tovi!  not.

Tänkte skriva lite snabbt om svängsta, där vi var alltså.
Började resan Torsdag kl 9,37.
Åkte 4 olika tåg, inga problem.

Kom fram hemma hos hemma kring 21.15 på kvällen.
Pratade och somnade ganska fort.
På fredagen åt vi mat och kollade runt i svängsta typ.
Lördagen åkte vi till Karlskrona och shoppade lite, hihi.
Sen Söndagen kollade vi match, promenerade & var med Ida.

Idag var det hemresa.
Det gick fint, ända tills vi kommer till ett ställe jag inte kommer på namnet på.
Dom säger då att vi måste byta tågchaufför för att det hade nästan hänt en olycka.
Så när vi väntat på en ny chaufför i ca 45 min så kunde vi börja åka.
Vi var 60 min försenad, vilket innebar att många missade sina andra anslutande tåg.
Som tur var väntade mitt och Marias tåg på sthlm central i ca 10 min, så vi och andra hann med.
Åkte tåg i 8 timmar idag alltså, skitjobbigt men det gick ändå bra.
Fick reda på sen att det hade nästan hänt någon olycka typ att vi hade kunnat spåra ur eller så.
Så chauffören var tvungen att bytas ut därför. Konstigt att dom inte har en reserv på tåget också.

Nu ska jag snart gå och sova.
Hade en rolig helg med flickorna!
Är sjukt trött nu, och det ska bli så skönt att sova i sin egna säng.
De är ju faktiskt såhär :  Borta bra, men hemma bäst!

Godnatttttis,
Skola imorn, börjar 11.55
Skönt!

/a to the gnes

Kommentarer
Postat av: Frida

I know you missed me :*

2009-04-20 @ 23:55:42
URL: http://frida-eriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0