väärme

idag fick vi göra ett muntligt nationella, hela klassen alltså, men de var mest mig och linda som yranders skulle kolla sa han, för han hade inte utforskat oss ordentligt HAHAHA. yr han e, jag ligger ett kapitel i svenskan, har inte ens börjat med de förra och idag började vi med ett nytt, ändå så tycker han att jag e sååååååå duktig :D .

Men de jag vill komma fram till är hur jävla snäll Håkon är, han är så bra. han gav mig och anna varsin dricka idaaag! vi älskar dig verkligen håkon :D

och att de är så varmt ute idag, jävla bra grejer. för nu sitter jag i hängmattan och lyssnar på barnsånger med rasmus. BRASTORASYSTER.SE.

shit, nu kom sabina. de hade ja glömt. nu blev de slut på friden.






/t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0