Vattenpipaaaaaan!

Nu ska jag skriva här lite snabbbbbt.

Hade en lektion idag, foto.
Gick segt, slutade kring 12.
Åkte till sjukan i Gävle, som gick grymt.
Behöver inte komma dit förrän i augusti.

Kom hem, chillade lite.
Cyklade med Jullan.
Sen skulle jag plugga i växthuset.
Pluggade ca 15 min, sen kom Pandan.
Så jag gjorde slingor på henne, sen rökte vi vattenpipa
(som är de bästa som finns typ)
Sen "pluggade" jag.  Vi chillade mest, och det var inte så mkt läst av mig.

Sitter och luktar rök här nu,
och borde plugga borde sova osv.
men de ska jag inte.
Man lever bara en gång!

imorn har jag 2 prov, nationella engelska och sen direkt efter är det historia prov.
känns tungt, men hoppas det går bra iaf.

Nu ska jag dra ba.
Pusshejs,
& puss Fridis!

a


Kommentarer
Postat av: Frida

Inlägg gillar vi, braaa Agge!

2009-04-23 @ 22:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0