agnees är hemma.

Har varit hemma ca 1 timme.

Började 11.,45 idag.
Hade engelska,svenska,naturkunskap & matte. En förjävlig dag, men de gick ändå rätt bra.
Jag + Jossan ägde på engelskaquizet. Vi fick 11/12 rätt, helt sjukt bra!

Slutade, drog på donken med FridiZ. Hon handlade pommes och jag köpte en hamburgare
och en liten vatten. (H)

Åkte buss hem 16,25 kom hem 17,10
åt mat osv, åkte 18 bussen mot stan med Fridis. Träffade Maja och kollade på dansuppvisning där några
från våran klass var med, skitduktiga. Sen åkte vi hem med 20.15 bussen. Jag körde från bussen, kom hem fikade
och pratade med Mami, nu äter jag chips.

Ska upp 6 imorn, så borde väl sova nångång inom en snar framtid.
Imorn är de helg, de är chill. Får se vad som händer.
aja, adjöken i stugorna.

/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0