agnes.

Inatt kunde jag faktiskt inte sova,
Så jag tog och gjorde ett schema över min dag idag.
Och skrev även upp lite mer för resten av dagarna..
De blir mycket plugg nu efter skolan med tanke på:

* Lämna in litteratur historia imorn
* Matte + Naturkunskaps prov på torsdag.

Jag håller på skriver alla frågor jag svarat på på datorn, sen ska jag prata med Fia senare
och fråga om hjälp på dom jag inte fattar nånting utav.
Om hon kan dom, annars får jag be nån annan.

Jag har inte ätit godis på hela dagen,
och ska inte göra det framtill fredagen.
Det känns skönt,och det behövs verkligen.

Nä, nu ska jag fortsätta med pluggningen.
Sen om jag har tid kankse jag lägger in nån bild,
eftersom dom flesta vill väl veta vad vi gör på lektionerna.
( mest ritar och skriver lappar, hehe )

aja, hejdå.
a

Jag lyssnar på pink
Skön hon är.


Kommentarer
Postat av: Linus(:

duu, lite mer bilder på bloggen skulle inte skada ;)

haha

2009-02-23 @ 17:39:06
URL: http://larslinushallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0