alltså paaaain ;p

Vaknade kring 12.
Eller  vaknade lite tidigare men klev iaf upp då.
Sen när jag skulle börja göra frukost kände jag hur skitont jag har i ryggen. ( plus träningsvärk överallt efter slalomåkningen). Men jag kanske har sträckt ryggen eller nånting.
Det gör ont hela tiden och speciellt när jag böjer den.

Så nu hoppas jag den blir bra tills kl 16 då jag har dans.
annars åker jag dit och tittar, för idag ska vi få se dansen vi ska dansa på uppvisningen.
Jag visste att det skulle hända nånting till första riktiga dansträningen liksom.
Men det kanske går över till dess, de är ju faktiskt 3 timmar kvar.

Jag har också pluggat lite redan.
Har skrivit på svenskan lite, vilket behövdes.
Men nu har jag tagit en paus, och ska nog fortsätta lite till innan dansen iaf.
Fast jag är sugen på oth också, så vi får se vad jag väljer. Hihi.

aja, hejdå
a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0