ä'sch

less på falska människor.


less på människor som låtsats vara vänner fast dom inte är det.
less på människor som inte vet hur man kan bevara en hemlighet.
less på människor som ska lägga sig i andras liv
less på människor som hittar på massa saker till sin egen fördel
less på människor som fejkar sitt självförtroende
less på människor som fejkar sitt ointellekt
less på människor som inte unnar andra lycka


jävla skitdag.

plus att de var nån knasig gubbe som ringde och skulle sälja kockknivar till mig.
"nej jag vill inte ha några"
"då skickar jag dom till vedmora nurå"
"ööööööh nej sa jag ju"
"men de är ett bra pris. 69 kr"
"jaha och? jag vill inte köpa knivar"
"klart du vill ha knivar"
"eheheh nej säger jag ju. och jag har inte tid o prata med dig heller"
"ska du inte ha knivarna då?"
"neeej de ska jag verkligen inte."
"hejdå"
"hejdå"

idioter.

Kommentarer
Postat av: Linus

håller med riktigt mkt !

2009-02-10 @ 22:37:47
URL: http://larslinushallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0