bääää-häst

jävligt jobbig dag. drog på mig min absolut första uteblivning av lektion genom att gå ifrån slöjden trots att birgitta inte vela att jag skulle göra det. Lär ju få sota för de imorgon. men äsch.

drog sen in till stan med soffan o sabban. trääävligt. vi åt strips på sibylla bara för att sabina sa "jag dör. seriöst, jag lägger mig här och dör". så då gjorde vi så, för vi kunde ju inte släpa på henne. sen så träffade vi på både agnes och christine där :)

kom hem, red joppe och sen drog pappsen och jag till iggesund och hämtade kalle+anders.  jag fick dock inte dunka rix fm.

nu sitter jag här och kollar åp kyle xy, senare 90210.

seriöst, vad är de för lek? vad är de för känslor som gör att det här händer?  patetiskt.

och Agnes är på dansuppvisning, hon kommer väll hem ungefär NU. hon sa de när jag träffade henne på stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0