bilDZ

Vad vi gör i skolan på dagarna.
kan man säga att dom här bilderna sammanfattar.

Jag var kär i Frida,
   
Jag var Ker i Frida,          Kär i Mia                               & Fia  

  
Sånt här gör vi på lektionerna, ritar på varann.. eller papper, och ibland jobbar. med boken stängd

  
Coola FriDiZx.            & en tjej jag tävlade med ner från skolan, utan att hon visste. hehehehe ;p


sysselsättningen efter skolan typ.

 
En teckning jag ritade på sjukhuset i Torsdags
& en bild jag ritade i klappens gästbok.


& störd david som bara är knasig på lektionerna.


& söt Jossan.


nu äre slut för den här gången, haha.












Kommentarer
Postat av: mia

du hade rätt i att hamburgaren inte ens såg god ut på kortet :p





2009-02-25 @ 22:30:14
URL: http://mariahjohansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi äger, men du vet att jag hatar dig nu va? </3

2009-02-25 @ 23:31:03
Postat av: OrreLitOoo

Alallabooo !

2009-02-26 @ 08:04:11
URL: http://bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0