BYE BYE SJUKHUSET

imorroooon drar jag härifrån !!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D
det är värsta llyckoruset i mig nu och jag ser hopp för framtiden igen ;)HAHA HOHO HIHIIIII jag är snart friskförklarad.

mitt crp hade sjunkit drastiskt från 136 till 39.   det ska ligga på 5, jag är så gott som frisk. för när jag kom hit låg värdet på 580. hellyeeaaaaaahhhhhh  jag är frisk. hihi



idag vankas de iaf främmande här på sjukan. av vilken o vilka vet jag inte än, men ja vet att nån ska hälsa på meeeeeeej =D=D.

fick nyss en näringsdryck till, choklad denna gång. dock hade dom ställt den i frysen så att den skulle bli kall, följden blev att den var fylld med småsmå vidriga isklumpar. men dom håller på och tinar, så snart ska jag dra i mig den förbannade drycken.




/t
 http://www.youtube.com/watch?v=XdBHel0Kq-s&feature=related  <3<3<3<3<3<3<33<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0