chill måndag.

Tänkte skriva om min intressanta dag, haha.

Hade bara 2 lektioner i skolan idag.
Svenska + Engelska.
Fick tillbaka två prov, måste göra om ett
fast de var bara ett G prov. och man skulle ha 14 av 19 rätt för g, och jag fick 12.
haha. menmen, Ingen historia blev de.

Åkte ner på donken med Fia, Sofia & Mia.
Skitgott, åt två hamburgare + en glass. Helt sjukt hur mycket man får ner i magen ibland. Hehe
Sen gick vi en snabbis på stan och sen mot busstationen.
Bussen var sen, och ja kom hem kring 15.30

Nu har jag kollat på ett avsnitt av one tree hill,
de slutade så spännande så strax blir det ett till. MEn först ska jag hämta lite fika.
Sen ska jag nörda fram till kl 20 , när jag och Tove har msndejt, om hon inte glömt.
Sen äre prisonbreak 22, och nån gång där emellan ska jah hinna städa lite på mitt rum.
Om jag inte tar de imorn istället, hihi.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0