:D

vad fan håller ni på med??????????????????????????????????????????????????!!!!!!

allt ska man då få höra genom andra människor.
och att allting alltid, ALLTID ska börja gå neråt när man kanske behövde en framgång , eller bara en medgång.

för nu under åtta dagar har jag gjort tre operationer. en ganska stor som tog bort blindtarm, tömde magen på var och så var de nå mer. sen igår så fick jag göra en kikhålsoperation, dvs dom sticker en slang o nå mer in i ett hål i magen på mig. LYSSNA HÄR: JAG BLEV INTE SÖVD. bara lokalbedövad och lite halvlullig. sen så hjälpte inte den där operationen så då skulle jag få en riktig magoperation till. men dom tänkte att en liten till kunde va ett bra val, så en ny kikh¨lsoperation med endast lokalbedövning och halvlullighet skulle ske. och lyssna här nu: de sitter en slang från ett ställe mellan höger skinka och höften, IN I min mage som ska transportera bort var och andra giftiga vätskor från magen.
och nu så väntar alla på att mina tarmar ska komma igång. för jag kommer tydligen inte hem förrän dom fungerar helt normalt. och dom fungerar inte efterdom dom är täckt med vätska osv .

och de gör SKITONT i hela mig hela tiden.´

men iaf så är min klass helt underbar egentligen kanske. dom flesta är iaf de. har iaf fått present av klassen oså, men jag har problem med o skriva blogg osv. eftersom jag har en jävla dropnål i handen som gör att de gör ont när jag rör den. så ni förstår mitt problem.



krya på mig.
/t

Kommentarer
Postat av: Albin

du har bra otur du!!

hoppas du blir frisk någon gång så att du kan komma hem, hoppas du gilla tröjan <3

2009-02-21 @ 19:15:26
Postat av: Anna

Jag vet precis vad du går igenom, inte kul!

Men du får tänka positivt (det är svårt, och det går inte) snart får du komma hem och använda din sjukt snygga tröja! :)

2009-02-22 @ 19:45:12
URL: http://anajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0