Dålig uppdatering.

Sämst vi varit på att uppdatera bloggen. Men de finns inte så mkt intressant att skriva om.

Skolan = data, film, matte & svenska. Dagen gick fort som alla andra.
Hann med mycket på filmen, men måste filma imorn efter skolan, jobbigt.
På svenskan började jag iaf med litteraturhistoriagrejen som ska vara inne nästa tisdag, och det är sjukt mycket.

Kom hem kring 16,15 
Kollade ett oth avsnitt, fikade osv.
Sen vid 19 åkte jag till Maria och umgicks med hon, Emma & Emmas kompis Ida från blekinge.
Skönaste dialekten och trevliga brudar!

Kom hem för ett tag sen och måste verkligen plugga på engelskan, för vi har prov imorn.
Sen ska jag packa idrottsväskan och egentligen vill jag hinna med att kolla på ett oth avsnitt med,
men de är egentligen uteslutet. Men huvudsaken jag sover innan 00.00 tycker jag, så det kanske går att klämma in.
Hahha, dags att pluggiiis.

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0