e t t år och s e x månader

Om prick 6 månader fyller jag 17, alltså om 1 och ½ år fyller jag 18. På pricken.
Jag längtar inte direkt lite dit, utan snarare extremt mycket.
Men ändå funkar de bra att vara sweet sixteen också. hihi

Nu väntar jag på att kl ska bli 22.00 och älskade prisonbreak ska börja.
Man blir ju helt tokig av de programmet, så på ett sätt känns det skönt att dehär är sista säsongen och
man inte kommer behöva sitta och vänta på världens uppehåll mellan typ mars och augusti eller vad de brukar vara.
Men hoppas allting har ett bra slut, annars blir det tråkigt.

Skulle behövt plugga på litteraturhistorian också,
jag började faktiskt förr, men tröttnade när jag hade skrivit av genomgången vi hade idag.
Jag märkte också att de är nog de enda vi ska kunna.

Men nu är det dags för att tagga till prison, klockan är 21.51
9 minuter, :D chill!

godnattis.
kanske skriver mer sen.

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0