.

Helgen.
Jag har som man märker, haft annat för mig än att sitta vid datorn den här helgen.
Umgåtts.

Fredag, hos emelie med ett gäng brudar. Skitbra!
Lördag, Stan med Julia, köpte min älskade tröja på carlings.
Donkenbesök, och glysiscup senare på kvällen.
Söndag: Julia sov här, vi vaknade hon drog. Ja + Pandan hämtade mamma + pappa på tåget,
skjutsade hem dom, amanda skjutsade mig till stan på dansträning som var skitbäst.

Nu sitter jag här och funderar på varför allting är så dåligt,
jag har en tråkigt liv tänkte jag nyss.. Men när jag läser om vad jag gjort i helgen så har jag fan inte de.

I helgen har jag ätit så jävla mkt onyttigt.
Igår, två hamburgare + en glass på donken. Senare på kvällen delade jag + Jullan på en halv pizza.
Idag; Donken, en hamburgare och en liten strips. hihi  Men vafan gör de egentligen.

Nu ska jag faktiskt ba dra!
vi behöver prata tovan.

a
- och ni som säger till mig att skriva, kan gärna kommentera när ja skriver också ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0