fan vad bra vi är

kvällen igår kan man beskriva ganska lätt, grym!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. fan vad bra vi är, tjejorna. alltså när jag åkte dit så tänkte jag liksom att de här kommer bli helt kasst, vi kommer sitta o kolla på en filmjävel som alla redan sett, vi kommer tugga i oss de som finns, vi kommer prata gamla minnen. men nooooooooot. så blev de inte alls.

sofia fick nämligen de där elaka sanning och konsekvens spelet av maja elin o mimmi tror jag. och först var alla skitsura för att de va de elaka, för de är så dumma grejer. men sen började vi spela de och liksom gjorde om uppgifterna lite efter vår egen förmåga. hahaha fyfan vad skoj de va. anna fick nog dricka världens godaste drink ;) hahahHAHAHAAHAH! och min fina läppstiftsmålning var naaaaajs ;). de var king. och typ alla mot elin hahaha.

vi körde lite twister med, ein var nog mest king på de. men hon hade öppen kjol eftersom hon var rädd för att den skulle spricka. sen dansade vi loss och sjöng för fulla muggar. men ingen gillade låten jag satte igång,  DISS.



idag skulle jag egentligen varit på tedträning. men icke. guud hatar mig.
fuckoffffffffffffffff. jag vill va där nu.


/t

Kommentarer
Postat av: Anna

kanonkväll vafan! :)

2009-02-28 @ 19:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0