fredag.

Fredag.

Klev upp 6 , åkte 7 bussen.
Hade mpr, eos + historia idag. Chill dag.
Roligt på eosen, spelade synt/piano.

Gick på stan en sväng med Andersson + Linnea.
Tog 14,20 bussen hem.

Nu är jag fast.
One tree hill, har hela säsong 1, 2, 3, 4 och 5 som jag ska kolla på i helgen,
Inte alla , men några. Har redan sett 4 avsnitt sen jag kom hem, kommer bli beroende känner jag.
För strax ska jag börja på nästa skiva dessutom.
Jag vet att jag är efter som inte sett de förr, men vi hade liksom inte 5an förr i tiden.
Och nu när vi har den , kollar jag inte på den. inte på andra kanaler heller för den delen, men skitsamma.

hejdå,
a

Kommentarer
Postat av: Johan

Du måste ju tacka mig för att du fick låna första säsongen! :)

2009-02-06 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0